رئال مادرید
رئال مادرید
اخرین اخبار رئال مادرید/بهترین کلیپها و مستندهای زندگی بازیکنان فوتبال

مرجع خبري رئال مادريد : باز هم کریستیانو بود که با روحیه جنگندگی خود رئال مادرید را نجات داد تا تیم مورینیو با وجود بازی بدش به سوسیه داد غلبه کند . 
تصمیمات عجیب مورینیو ، اولین بازی سال 2013 رئال مادرید را به یک بازی ملال آور تبدیل کرد . آدان که " با تصمیم فنی " در ترکیب رئال قرار گرفته بود ، به غیر فنی ترین شکل ممکن ، رئال را ده نفره کرد تا رئال تا لبه " ضربه فنی " شدن هم برود . اسین و آربلوا ، دو بازیکن محبوب مورینیو حتی در مقابل بازیکنان سطح پائین سوسیه داد نیز اتوبان به راه انداخته بودند تا مشخص شود که اگر کریستیانو نباشد ، دستپخت نامطبوع مورینیو می تواند فضاحتی تاریخی به بار آورد .
در همان آغاز بازی ، این بنزما بود که از ضعف خط دفاع سوسیه داد استفاده کرد تا با پاس خدیرا در موقعیتی تک به تک ، دروازه حریف را بگشاید . کریم گویا فهمیده بود که مشکل اصلی اش در سال 2012 ، گربه بودنش است چرا که این بازی ، با مدل موهای جدیدش خود را به شکل خروس در آورده بود که برایش نتیجه بخش هم بود چرا که با یک گل و یک پاس گل ، از معدود خوب های رئال بود .
اما شروع خوب رئال با افتضاح آدان به هم ریخت . چوب خدا به مربی پرتغالی صدا نداشت . او که با تصمیم فنی بالاتر از بهترین دروازه بان پنج سال اخیر فوتبال جهان روی نیمکت قرار گرفته بود ، به شکلی احمقانه به حریف پنالتی داد تا اخراج شود و بازی را کسالت بار کند . اتفاقا "تفاوت فنی " کاسیاس و آدان هم همین بود . این که مسلما کاسیاس می دانست که باز شدن دروازه اش در دقیقه 6 ، خیلی هوشمندانه تر از ده نفره شدن تیمش می تواند باشد .
کاپیتان محجوب رئال مادرید ، با طمانینه و بدون آن که استرس به دل خود راه دهد ، جای کایخون به زمین آمد ، هر چند که در مهار پنالتی ژابی پرایتو ناکام بود و بازی به نتیجه 1-1 کشیده شده بود .
تصمیم عجیب مربی ، تاثیرش را روی کاپیتان گذاشته بود و کاسیاسی که بی تمرکز تر از همیشه بود ، در آغاز حضورش در زمین کاملا گیج می زد هر چند که پس از دقایقی دوباره راه افتاد .
بازی آرام دنبال می شد و دو تیم روی اشتباهات خط دفاع همدیگر به موقعیت می رسیدند . خدیرا که در غیاب کایخون جلوتر کشیده بود ، چند موقعیت هم پیدا کرد که در نهایت روی یک کرنر ، پس از شوت کاروالیو با ضربه نرم پشت پا دروازه براوو را گشود تا تیمش را پیش بیاندازد .
اما دیری نپائید که خط دفاع آشفته و بی روح رئال مادرید ، باز هم جلوی سوسیه داد زانو زد تا پرایتو با تعلل عناصر تدافعی رئال نظیر آربلوا و اسین به سادگی با کاسیاس تک به تک شود و دروازه کاسیاس را باز کند تا دو تیم با نتیجه تساوی به رختکن بروند .
مورینیو حتی می دانست که خرید 30 میلیونی اش ، لوکا مودریچ هم نمی تواند به کارش بیاید و به همین علت ترجیح داد که تغییر چندانی در نیمه دوم نداشته باشد .
قناعت سوسیه داد به تساوی باعث شد که آرام آرام بازی تحت کنترل رئال بیافتد که بالاخره روی یک ضد حمله ، این بنزما بود که با پاسی عمقی ، توپ را برای کریستیانو فرستاد تا کاپیتان رئال در این بازی ، با ضربه ای محکم و دقیق ، شلیک نجات رئال را به دروازه براوو بنوازد .
دقایقی بعد ، ستاره پرتغالی یکی از آن کاشته های تماشایی خود را به طاق دروازه سوسیه داد چسباند تا خیال هواداران رئال برای بازگشت به جزیره آرامش راحت شود ، البته اگر مربی تیم دوباره قصد فرافکنی و جنجال سازی را نداشته باشد .
هیگوائین که به جای بنزما به زمین آمد ، در همان بدو ورودش به زمین ، تیر دروازه حریف را به لرزه در آورد که دقایقی بعد ، پرایتو از جا ماندن آربلوا که یک اتفاق مرسوم در بازیهای رئال است ، استفاده کرد تا فاصله را کمتر کند و نتیجه را 4-3 کند .
در ادامه با اخراج استرادا از سوسیه داد ، بازی متعادل تر شد و در ده دقیقه پایانی ، رئال با ورود مودریچ تیم حاکم بر میدان بود .
در هر صورت هیچ تردیدی نیست که مورینیو با این ترکیب چینی و با این وضعیت باید برای بازی با اوساسونا در پامپلونا ماتم بگیرد چرا که کریستیانو ، ستاره تیمش غایب خواهد بود و او دوباره باید به امثال اسین دل خوش کند . شاید پرز با دیدن این بازی ، بتواند که بیش از پیش تلاش هایش را برای تمدید قرارداد رونالدو ادامه دهد .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ یک شنبه 18 دی 1386برچسب:, توسط ناصر حمیدی